Rondreis Java - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van Thea Meivogel - WaarBenJij.nu Rondreis Java - Reisverslag uit Bogor, Indonesië van Thea Meivogel - WaarBenJij.nu

Rondreis Java

Blijf op de hoogte en volg Thea

11 April 2014 | Indonesië, Bogor

Vandaag onze eerste dag in Indonesiē,we zijn in Bogor naar de Botanische Tuinen geweest erg warm/benauwd.
En de eerste x in de groene busjes gestapt althans Joke ,Thea moest kruipen is voor kleine mensen gemaakt ;-))
In de tuinen wilde we mooie foto s maken dat is gelukt bij Joke en met mijn I Phone met mijn mooie nw camera lukte het niet Batterij s nacht niet opgeladen ........
Maar beter nu als bij de Borobodur !
Nu lekker naar het zwembad en een drankje drinken .

• 11 April 2014 - 13:17

Cora Krijnen :

Hallo meiden leuk wat van je te horen en wat en mooie foto 's hoor weer snel van je Gr. X

• 11 April 2014 - 15:22

Wilma:

geniet er maar lekker van , volg jullie via internet xx

• 11 April 2014 - 16:24

Anneke Melse :

Super meiden! Heerlijk genieten!
    En s nachts je tel opladen!

• 11 April 2014 - 18:28

Marja:

Een borreltje drinken doe ik hier ook op jullie,alleen is het hier wat frisser in Schiedam.

Geniet er maar lekker van en hou ons op de hoogte.

• 11 April 2014 - 19:49

Cock:

Hallo THEAenJOKE GENIET ERVAN leuke foto ' s Gr. Cock en Thea

• 11 April 2014 - 20:31

Thea:

Ha meiden mooi daar hoor en nog maar een paar foto's gezien veel plezier
    Dikke knuffel xx

• 12 April 2014 - 00:03

Marianne Schep:

Hi Thea, heel veel plezier daar en geniet van al het moois daar!! Dikke kus xxx

• 13 April 2014 - 15:34

Elly:

Wat geweldig, goed aangekomen en ook al foto,s. Wij wensen jullie een ontzettend fijne, geweldige vakantie daar. En we blijven jullie op de voet volgen hoor, nicht. Groetjes van ons. Alberto en Elly

• 13 April 2014 - 15:45

Hannie:

Hallo joke en Thea
    Laat je maar lekker rond rijden in de taxi geniet er van Hannie