Laatste dag Boger - Reisverslag uit Kresidenan, Indonesië van Thea Meivogel - WaarBenJij.nu Laatste dag Boger - Reisverslag uit Kresidenan, Indonesië van Thea Meivogel - WaarBenJij.nu

Laatste dag Boger

Blijf op de hoogte en volg Thea

01 Januari 1970 | Indonesië, Kresidenan

Vandaag naar de shopping mall van Bogor geweest gebracht door de chauffeur van het hotel! en even nog rond wezen kijken in de ,,stad"
Een Simkaart voor Joke s telefoon gekocht zodat we Paul kunnen bereiken
als we in Yogyakarta aankomen.
Op de terugreis met het Angkot busje
ineens in een sloppenwijk terecht gekomen een ware cultuurschok voor Thea pffff ik was blij dat ik het hotel weer zag is voor zo n luxe poppetje geen doen ha ha
Morgen naar Bandung met ,jawel de meisjes nemen het ervan ,een auto met chauffeur !!!
We gaan over de Puncak pas oef Thea heeft hoogtevrees dus dat word wat !!!
Ook gaan we een Theeplantage bezoeken (de chauffeur wacht wel;-))
Om foto s te maken voor de website van High Tea ...at home
Nu alvast aan het inpakken voor morgen ochtend .
De schok verwerken met een lekker drankje en zometeen gaan slapen en gezond weer op
Nog een paar foto s van gisteren vandaag maar geen foto s genomen .
Tot morgen vanuit Bandung

• 12 April 2014 - 17:40

Thea Meivogel:

Oeps het moet BOGOR zijn ;-))

• 12 April 2014 - 20:00

Thea:

Ha lieverds geweldig hoor waar jullie zijn ik ga je volgen !,, want ik ken jou wel hi hi

• 13 April 2014 - 20:33

Danique:

Hi schoonmoeke,
    Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Laat je maar lekker verwennen hoor daar.
    Ben nu al benieuwd naar alle foto's!!